Recenze (34)
Původní (2013) (seriál)
Nemôžem ani hodnotiť, takéto typy seriálov všetky na jedno kopyto. Fakt pre 13r. teen girls.
Stoupenci zla (2013) (seriál)
Nemá to konca a zvraty že to len v tomto seriáli nájdeš, ale aspoň o niečo lepšie ako "panelák"
Poldové v akci (2016) (seriál)
Dementnú Slovenčinu používajú tý naši pseudo herci. Príklad. "Veď normálne spolu konvertujeme" akože komunikujeme. "Prezistiť" "Násilné vlámanie".
Akta UFO (2004) (seriál)
Bol Achnaton mimozemšťan?. Poďme sa pozrieť na jeho pretiahnutú lebku. A namiesto jeho pretiahnutej lebky nám tam nanúkajú ako dôkaz sochu nejakého gádža s dlhým turbanom. A stále sa ma na niečo vypytujú cez obrazovku ako keby som mal odpovede. Horšie jak jehovisti pri Tescu.
Koňok-Gorbunok (2021)
Toto už nieje o filovom umení ale o počítačovom, takže nedá sa to hodnotiť. Na jedno kopyto táto ruská tvorba. Na prvý pohľad made in Rusland.
Partička (2009) (pořad)
Čo je vtipné na Tom ako sa Dangl nasilu smeje na trápnych improvizáciách. Je nechutné sa mu pozerať do huby na jeho mandle alá smiech. A toto vyprodukovala VŠMU. Hlavne že idú peniaze. Sú jak televízne prostitútky.
Živá Venuše (2017) (TV film)
Vysiela CS Mystery. Tý rusi čo tam účinkujú musia veľa LSD papať a s tými čechmi čo to púšťajú do éteru. Oni vážne budú tvrdiť že pred 500 rokmi tu behali dinosaurusi.
S pravdou von (2019) (pořad)
Hlavne ze dou lové. Hanba nehrá roluTqbaček nikdy nemal na viac
Motoring (2011) (pořad)
Čisto čistá reklama na vybrané modely vozidiel, ktoré platia TA3 túto reláciu.
Hosté na této planetě (2017) (TV film)
Pozor ruská demagogia odvisielane na "CS mystery" !!!!!