Recenze (89)
Slunce, seno, jahody (1983)
Nevyznám laciný snobismus. Je to dobrá komedie a mnoho hlášek z filmu už zlidovělo. A popravdě si přiznejme , má to i několik moc hezkých (řekl bych až) vážných okamžiků - například když Helena Růžičková brečí u Angeliky a během toho vrhne pohyb na to, co jí tam leží na gauči.. Poprávu úspěšný film.
Uvolněte se, prosím (2004) (pořad)
Jen kdyby tam toho svýho nemožnýho syna pořád necpal...
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Takovej typickej českej seriál o ničem...
Copak je to za vojáka... (1987)
Jako já nemám v podstatě co podstatného vytknout. Vtipné, zábavné, honička na paragány je strhující, lovestory ještě ucházející... Snad jen ta pro některé možná nepravdivost vykreslení armády, ale koneckonců je to komedie...čert to vem.
Na lavici obžalovaných justice (1998) (seriál)
Působivé, zneklidňující...
Sametoví vrazi (2005)
Ale jo, na český poměry...
Horákovi (2006) (seriál)
Nepřišlo mi to úplně špatné, ale tak nějak celkem vo hovnu, soudruhu Bláho:-)
Philadelphia (1993)
Úspěch tohoto filmu je imho spíš o tom tématu, než že by hýřil nějakými formálními kvalitami. Na mne je příšerně schématický (typicky například: advokát, který je ze začátku velký homofob, nakonec prohlédne a polepší se). A kromě toho jsem se po celý film nemohl zbavit dojmu, že v právu byla spíš ta společnost...
Paní Piperová zasahuje (1999) (TV film)
Jiřina Bohdalová se v roli otravné ženské prostě našla:-)
Bumerang (1996)
Víc takových filmů!