Oblíbené seriály (10)
Ztraceni (2004)
Tak a mame tu koniec a s nim pre mna strasne zle lucenie.Podla mna zasa dlho nebude serial,ktory ma tak dostal a nenudil.Priznavam ze obcas boli sentimentalne,az telenovelovske chvile,ale zasa celkova kvalita serialu je niekde inde ako u ostatnych(az na vynimky [Dexter]).
Perníkový táta (2008)
vynikajúce
Úlovek (2009)
....čo dodať momentálne to Britom ide!!!
Luther (2010)
Velmi dobrý krimi seriál.Sice nedosahuje kvalít takého Dextra ,ale kolko je takýchto dobrých seriálov?Herecké obsadenie je vynikajúce (Ruth Wilson a v tretej epizóde Paul Rhys) a dej tiež.Stačí mi 6 dobrých epizód ako 20 na prd.
Ray Donovan (2013)
Banshee (2013)
zatial jasna volba.
Narcos (2015)
Gangs of London (2020)
Strážce pořádku (2010)
od druhej polovice 1.serie absolútna seriálová bomba.zo začiatku som to sledoval ako dalsi seriál s epizódami ala CSI,ale hlavný dej ma dostal.Po odpozeraný 2.serie čakám na tretiu sériu a vcelku ako seriál musím odporučiť.
Na seznamu smrti (2022)
Jeden s naj serialov 2022