Oblíbené filmy (10)
Quantum of Solace (2008)
Casino Royale (2006)
Dnes neumírej (2002)
Travička zelená (2008)
Zkurvenej pátek (2000)
Skyfall (2012)
Musím říci, že tento díl mě velice nadchnul, jak obsazením, tak scénářem. Opět se ukázalo, že tvůrci vědí, jak fanoušky nadchnout. Prostě jednoduše, tento film si u mě zaslouží plný počet hvězdiček, jelikož je tam i dost té akce a příběh, ten doslova stojí za to. :)