Poslední recenze (47)
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
Tenhle seriál jsem si zamiloval. Posádka první lodi s warpem 5 mně doslova učarovala. Na jednu stranu mám rád kapitána Picarda a kapitán Archer mi ho v mnoha ohledech hodně připomíná. V každé epizodě mně na srdci pohladí intro, které předvede všechny milníky v technickém postupu lidstva. Každý fanoušek vědy a techniky by měl být schopen alespoň 5-10 z nich na místě vyjmenovat, pokud ne, tak nemá právo tento seriál hodnotit, protože nemá ani páru o vědě a výzkumu, která nás posouvá stále dál. Takový člověk nemá ani páru o čem je sci-fi, když nezná současný stav, který je v tuto chvíli již poměrně zastaralý, ale stejně....
Pacifik (2010) (seriál)
Hodně silný seriál o válce v pacifiku. Opravdu se mi líbí styl vyprávění, který se vyskytuje právě v Pacifiku nebo Bratrstvu neohrožených. Člověk si vybuduje pouto s hlavními hrdiny a sleduje jak přežívali 2. světovou válku. Ale jedna věc se tomuto seriálu musí uznat. Na rozdíl od Bratrstva neohrožených nemám zrovna chuť si ho někdy pouštět znova. Hrůzy války v pacifiku mi doteď zůstávaly utajeny, ale epizoda s Okinawou a kopáním zákopů na hřbitově byla fakt síla. Nemluvě o Japonské zatvrzelosti, která je zde ztvárněna. Stále zůstávám na vážkách jestli opravdu byli Japonci takoví blázni nebo je to jen tehdejší snaha vykreslit nepřítele v nejhorším možném světle.
Letadlová loď Enterprise (2006) (seriál)
Pěkné animace, a věrné vylíčení hrůz 2. světové války v Pacifiku. Překvapilo mně, že se zde našlo pár animací ze seriálu Letečtí stíhači v boji. Ale jinak poměrně dobrý dokument o letadlové lodi nesoucí jedno z nejslavnějších jmen v historii.