Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Dr. House (2004)
Ak ste videli, Myšiaka Staurta Littla a potom ste počuli, že Hugh Laurie ide hrať arogantného doktora, ktorý má na všetko odpoveď a seriál má byť navyše natáčaný v nemocničnom prostredí. Asi by ste si povedali, že to bude katastrofa, ale práve naopak Hugh Laurie našiel svoju životnú úlohu a nikoho iného si v tejto úlohe neviem ani predstaviť. Kompletne som videl zatiaľ iba 5 sérií ale neprestávajú ma baviť, udivovať a navyše sa dozviem veľa nových a užitočných vecí. 93%
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Je veľmi ťažké tento seriál hodnotiť, od začiatku som ho žral pretože sa podobá na mojich milovaných priateľov. Avšak po 3 sérií moje nadšenie opadlo, lebo som zistil že hlavný hrdina je úplný mumák a je dosť nereálne že by si počas 8 sérií nenašiel ženu. Avšak potom som prišiel na to, že to čo ma naozaj baví nieje hlavná dejová línia ale príbehy okolia, nie iba osud hlavného hrdinu. Barnie a jeho netradičný humor... Lili a Marshal ktorý reprezentujú manželský pár ... Robin ktorá je tak trocha mužatka a veľa veľa ďalšieho. Proste 90%
Přátelé (1994)
Fenomenálny seriál, ktorý nestráca ani po rokoch na svojom lesku. Môžem ich pozerať aj milión krát stále sa vynikajúco bavím. Priatelia ponúkajú príbeh, ktorý je zábavný a navyše je uveriteľný pretože sa odohráva v reálnom živote, práve preto je veľmi jednoduché sa s hlavnými hrdinami stotožniť. 99%
Borgiové (2011)
Ďalší z podarených seriálov z dielne HBO. Popravde som sa k nemu dostal hneď ako som dohral hru Assassins Cread, neviem či by som sa do neho pustil nebyť tejto hernej série. O seriály som počul aj predtým ale nijako ma nezaujímal. Až po vykreslení hlavného hrdinu v už spomínanej hre som mal nutkanie sa o ňom dozvedieť viac a tento seriál na to postačil viac ako dobre. Navyše Jeremy Irons je muž mnohých tvárí sa do role krvavého pápeža dokonale hodí. 75%
Tajemství Pravdy (2008)
Väčšina seriálov, ktoré vychádzajú z knižnej predlohy patria medzi tie lepšie na tomto svete. Legend of the Seecer nieje výnimkou. Príbeh Richarda, Calen a Zeda je fenomenálny a plný dobrodružstva a napätia. Práve preto zaraďujem tento seriál medzi najlepšie fantasy seriály vôbec. Herecké obsadenie mi perfektne zapadá do predstáv, ktoré som si vytvoril popri čítaní knihy. Preto 92%.
Dva a půl chlapa (2003)
Videl som všetky série a každú jednu časť, dokonca už aj tie nové v ktorých vystupuje Ashton, bohužiaľ musím povedať,že to čo mňa osobne držalo pri tomto seriály bol Charlie Sheen, jeho osobitý humor, šarm a celkovo jeho vystupovanie som na toto seriály najviac miloval a kedykoľvek si pozriem niektorú zo starších častí dokážem sa na tom vynikajúco zasmiať a to oceňujem. Ashton nieje zlý, no už to nieje ono, nejde už o natoľko inteligentný a prepracovaný humor starého mládenca na voľnej nohe, skôr o detskú demenciu a skatchový humor a to ja už nemusím ale za Charlieho 95%
Teorie velkého třesku (2007)
BAZINGAAA! Jednoducho geniálne. Diametrálna odlišnosť a prepracovanosť do najmenších detailov pre každý charakter je dôvodom prečo vznikajú neustále konflikty, ktoré sú to najlepšie čo môže dejová línia ponúknuť. Mne osobne seriál veľmi prirástol k srdcu pretože som sa v ňom celkom našiel a práve také seriály mňa bavia, teda také v ktorých sa dokážem nájsť a predstavovať si ako sám prežívam daný príbeh... a že tento príbeh je dosť funny :-D 89%
Sběratelé kostí (2005)
K tomuto seriálu som sa dostal iba náhodou. Priateľka ho milova a tak som si povedal, že mu dám šancu a dobre som urobil celkom zábavný napínavý krimi seriál s prostredia antropologických laboratórií a výskumu. Jednoducho seriál ma baví a jeho hlavný protagonisti sú zaujímavé osobnosti, navyše som sa dozvedel množstvo zaujímavých vecí a aj to si cením 94%.