Recenze (54)
Stardust (2020)
Urážka Bowieho. Zbytečný film.
Horor v Dunwichi (1970)
Dobrá psychedelie.
Volání Cthulhu (2005)
Lahůdka.
B-Movie: zvuk a rozkoše západního Berlína 1979-1989 (2015)
Jeden z nejstylovejsich goth filmů, co jsem kdy videla.
Krvavá nevěsta (2019)
Napínavé jak žvýkačka, bohužel po delší době, stejně jako žvýkačka, bez chuti.
Bůh masakru (2011)
Komorní drama
Pohřební akademie (1988)
S otrlým dabingem a dostatečnou hladinkou neuvěřitelná švanda, jinak jde o dost podprůměrnou a bizarní smesku gagů.
Policie v akci (2017) (pořad)
Nekoukatelné.
Psychosia (2019)
Film vypadal opravdu slibně, zklamal ovšem očekávání. Uvítala jsem naznačenou homage Personě i surrealistické pasáže, ale jinak šlo vše pomalu a nezajímavě. Finální pointa byla tak laciná, až mne to překvapilo.
Pes štěkající na měsíc (2019)
Režisérsky nezvládnuté, film jako celek nedržel pohromadě a mátl diváka.