Recenze (5 641)
Sloužili dva kamarádi (1968)
Docela zvlastni a krasne natocenej film, odehravajici se na fronte v roce 1920. Nejen o valceni, a spousta hvezd k tomu.
Grissomova banda (1971)
Tak tomu rikam pan film! Obrovske prekvapeni... Natoceno naprosto spickove, muzika spickova, 3 herecky, vsechny super, herci super, kamera super, tempo super. Nenapada me jedina vec, kterou bych kritizoval, nebo ktera by mi vadila. Takhle ma vypadat cistokrevny gangstersky pulp. Bomba za 100%.
Přízračná dáma (1944)
Proti tomuhle filmu se neda temer nic namitnout. 4+ P.S.: Ella je opravdu lepsi, nez bych cekal... + samozrejme potesil v dalsi bizarni rolicce Elisha Cook Jr. :-)
Pureun sogeum (2011)
Hlavne za ten podivnej konec davam 4-. Kdyby to strihli o 10min driv, mohlo to bejt 4+...
Stín kapradiny (1984)
Film o dvou kretenech na uteku. Nic pro mne.
Krtek a maminka (1997)
Nejhustsi dil Krteckova animovaneho sveta...jak se s timhle vyrovnat???
Remember the Night (1940)
Docela roztomila lehka komedie s vanocni atmosferou. Barbara vtipna. 4-
Sugarlandský expres (1974)
Film je spickove natocenej, a proti Spielbergove rezii nemuzu rict ani slovo. Stejne tak po herecke strance je vse ok. Ovsem...pribeh malo uveritelny a prilis americky, a to je zadrhel. Navic mam problem s tim, kdyz se postavy chovaji jako kreteni. At uz umyslne nebo vrozene... Celkem tedy slabsi prumer za 3-. P.S.: navic jeste cz dabing... :-( Pozitivem je pak mnoztvi paradnich sedmdesatkovych aut vseho druhu.
Křížem krážem (1949)
Formalne sice fajn..., ale Lancaster mi byl tezce proti srsti od prvni do posledni minuty, a to je pak tezky...Trosku to zachranuje Ivonne a Dan Duryea, ale tohle proste nebude muj obibeny film.
Barbary Coast (1935)
Tohle je predevsim film pro Miriam. A Miriam, to je laska...takze ja jsem byl spokojen. :-) Film je dobrodruzne melodrama, poctive natocene, a pokud mate naladu prave na tuto kvalitu, tak si ho uzijete. 3+