Recenze (6)
1883 (2021) (seriál)
No tak tohle mně lízlo. Emočně. Pořád se mnou nebo ve mně(?) ten příběh rezonuje, a nutí mně znovu otevřít skoro zapomenuté knihy o osidlování divokého západu a indiánech, kterých má táta požehnaně.
Severní vody - Ďáblové země (2021) (epizoda)
Colin Farrell jako herec zraje a myslím, že role Henryho Draxe nemohle být lépe načasovaná. Je právě v nejlepších letech a výborně zvládá zahrát špinavého, umaštěného vraha s tak magnetizujícím charismatem. Mám ho jako herce v oblibě a je fajn vidět, že svůj talent rozvíjí a posouvá se ve svém oboru dál.
Perníkový táta - Mrtvý náklad (2012) (epizoda)
Jesse Plemons je talentovaný pán a jestli někdy napíše dobrý scénář, moje podezření, že je alternativní verzí Matta Damona už nic nevyvrátí :-)
Akta X - D.P.O. (1995) (epizoda)
Super díl, není strašidelný ale úžasně stylový. Dobrý soundtrack :-)
Pod zemí (2014)
Horory a lekačky moc nemusím ale tady se to dalo absolvovat aniž bych se bál v noci usnout :-) Líbila se mi tahle verze Dantova pekla.
Zákon gangu (2008) (seriál)
Tohle je moje srdeční záležitost. Nebylo to vždy perfektní, našly by se slabší momenty ale celkově těch 7 sezón tvoří celistvý příběh. Nejsem motorkář, nikdy jsem neřídil mašinu, přesto se seriál o motocyklovém gangu stal jedním z mých nejoblíbenějších. Jeho kvality jsou především v příběhu, postavách, hudebním doprovodu... Prostě srdcovka.