Poslední recenze (25)
Babovřesky (2013)
Pan Troška by si měl uvědomit, že se doba trochu posunula a v dnešní záplavě komedií takovými lacinými žerty moc neuspěje. Navíc i od skvělé trilogie Slunce seno to má hodně daleko.
Osamělý jezdec (2013)
Celkem nechápu první hodnocení a kritiky . Dle mého názoru se jedná o solidní blockbuster se slušným příběhem, dobrým hereckým obsazením a skvělým soundtrackem (Zimmerův kankán nemá chybu). Poslední půl hodina mě nedovolila odtrhnout se od obrazovky a hltal jsem každý záběr (rozhodně si to dám ještě jednou). Jediné co bych vytkl je délka filmu, ale jinak poctivé 3 hvězdy zaslouženě.
Machete zabíjí (2013)
První Machete byl pro mě celkem úlet, ale ve srovnání s dvojkou byla jednička jen slabý čajíček. Navíc jsem nikdy neviděl tolik zapomenutých a degradovaných herců v jednom filmu. Celkem by mě zajímalo na čem si Rodriguez jede... a to se ještě dočkáme Macheteho ve vesmíru. Wtf ???