Recenze (36)
Nespoutaný Django (2012)
Pekne natočené, ale trápna premena a následne odplácanie krívd černoškom v štýle westernu vo mne zanechalo pocit hnusu. Vraj 90% ha ha.
Superbad (2007)
dva slová - dick devil
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Abnormálna hlúposť. Otrávne charaktery, dej, prostredie, zápletky, herci a dokonca aj dabing.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Keby tento film nemal také obsadenie aké mal, nedávali by ste mu ani 50%. Pre mňa ohromná nuda i keď jednotlivo v naozajstných filmoch spomínaných akčňákov milujem.
Pach krve 5: Krvavý masakr (2012)
Absolútna bieda. Z celej série boli vzhliadnuteľné jedine prvé dva "diely", pričom dvojka je jasným favoritom.
Klíč (2005)
Takmer som prehliadol tento veľni vydarený hororový filmík. Nemám mu snáď ani čo vytknúť a nakoľko som do neho šiel s minimom očakávania, dávam 90%.
REC 3: Počátek (2012)
Škoda slov, jednoducho sračka. Film pre jednoduchých divákov. Nemá žiadnu nadväznosť na prvé dva diely, jedná sa len o trápnu až humornú zombiovku.
Mama (2013)
Bez zaváhania 4 stars, na zákade toho, že sa jedná o duchársky film nenatočený priblblými first person kamerami + základný príbeh zúfalej a vyšinutej matky.
Truth or Dare (2012)
Film,kde prežije hlúpa krava a zároveň štetka v jednom balení, hnus. Dve hviezdy za hlavného hrdinu-soldier boy, ktorý pôsobil ako kladná postava, škoda jeho smrti.
Čas zabíjet (1996)
Už len za samotný trápny a v praxi neaplikovateľný záver filmu si nezaslúži tento brak nič iné ako odpad. Prísť do budovy súdu so samopalom a chladnokrvne zabiť dvoch NEODSÚDENÝCH-NEVINNÝCH ľudi + odstreliť policajtovi nohu..to je na trest smrti. Nakoľko ale ideme hodnotiť objektívne, 2* budú tak akurát.