Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Príbeh ktorý sa vlastne odohráva na autobusovej zastávke u mňa vyvolal veľký citový dojem a nejeden krát som vyronil slzy. Tom Hanks vydal najlepší výkon podľa mňa pri tomto filme. Hlášky s filmu sú nesmrteľné tak isto ako film. Geniálna práca Zemeckisa a Silvestriho.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Nádherný príbeh za chladnými múrmi väznice. Film o sile človeka, o jeho trpezlivosti ale hlavne o nádeji. Tim a Morgan svoje postavy zahrali tak dobre, že to ani nevypadalo, že ich hrajú, ale žijú. Celý film som sa nemohol odtrhnúť od obrazovky. U mňa najlepší film. Aj keď otázka o najlepší film je ťažká Shawshank to musel vyhrať. Geniálna práca.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Takýto akčný vojnový film sa len hocikedy nevidí, atmosféra je neopísateľná a zvuk tiež čo všetkému ostatnému pridáva na poriadnej efektivite a koniec filmu som si nemierne obľúbil. Celý film som bol len v nemom úžase a hocikedy si ho rád pozriem znova. Jeden z mála filmov čo ma baví pozerať aj niekoľko desiatok krát dookola.
Skála (1996)
Výborný akční film s výborným hereckým obsadením obsadením. Hans Zimmer dodal filmu ten vojenský dojem vďaka super skladbe. Podľa mňa by mali akčné filmy vypadať takto a nie ako dnešné akčné filmy. Svieže akčné scény ktoré boli veľmi dobre vymyslené. U mňa 100%.
Warrior (2011)
Tak ako som sa vžil do filmu pri sledovaní Warriora som sa už nevžil strašne dlho. Film nabitý emóciami, láskou a odhodlanosťou. Jedna z najlepších drám aké som kedy videl.
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Pre mňa úplne geniálny film plný humoru, akčných scien, krásnych žien a krvy. Mix viacerých žánrov od hororu cez akčný film až po komédiu. Skvelá hudba, kamera, všetko. Nemôžem nič vytknúť.