Recenze (21)
Něžné kuře (1978)
Annie Girardot v úžasné roli, kdy zvládá vše v pohybu. Krásná francie. Smích a napětí. Netušila jsem co uvidím, ale jsem ráda, že jsem to nepřepla.
Indian (2008) (pořad)
Kluci dělají pořad o hrách tak strašně dlouho a snaží se po celou dobu. Pokud srovnám recenzovanou hru od Indiana x Re-playe x New game + tak vždy pro mě vítězí Indian, jelikož tu hru ukážou s zhodnotí nejkomplexněji. Jde vidět, že recenzent hru pořádně hrál a my vidíme sestřich mnoha zajímavých částí hry - a ne jako u konkurence. Zároveň na svých webovkách vydávají neustále plno článků s novinkami. Kvůli menším sponzorům používají kulisy, nemají sice tak "nabušené" studio jako ty 2 zmíněné bandy, ale k čemu to, když mě v tomto pořadu stejně zajímají jen informace o hrách? To, že někomu osobnostně nesedí, to už je prostě neovlivnitelné.
Jak fungují drogy (2011) (seriál)
To co točili o trávě byla místy lež jako věž :D
Vychytávky (2014) (pořad)
Jednu hvězdu dolů, za ty věčné úsměvy =D
AZ-kvíz (1997) (pořad)
Nejlepší věc, kterou si můžu při žehlení pustit :D
Osamělý jezdec (2013)
Američani natočili o sobě film jací jsou kreténi. Stejně jako Avatar a filmy o indiánech v Americe ukazuje jací jsou roztahovační a proradní, akorád přidali chlastajícího koně. A co se mi na tom filmu líbilo? Dávám hvězdu za ten corpsepaint co měl J. Depp.
DO-RE-MI (1998) (pořad)
Kdo vymyslel takovovou úchylnou šaškárnu a kdo ji povolil? :D Točit zoufalce, nechat je ječet do mikrofonu a usmívat se na všechny jako by všichni žili v zemi gumových medvídků a růžových slonů. Na závěr řekne porota ještě něco zoufalejšího, dá bod, aby neurazili a všichni se mohli usmívat dál. Tohle není vhodný pořad ani pro mentálně zaostalé! Přetvářky, sentimentalita a taky nějak nechápu, proč se s tím na programu TELKA ukazujou znovu po tolika letech.
Lži a iluze (2009)
Co to do pekla bylo?
Vražda v hotelu Excelsior (1971)
Zavři, očka... zavři... další super díl s Marvanem. "A jak tam flambujou, no to je unikát! -- Co prosím? -- No flambujou. -- A co to je pane rado, to flambování? -- No, já nevim jak bych vám to řek, víte. Takový pikantní zázrak. Vono se to nejlíp dělá v přítmí, víte, při svíčkách. -- To bude pane rado určitě nějaká prasárnička."
Jak se krotí krokodýli (2006)
Víííítkůůů.. Amáálkóó ...! Ten film mi leze na nervy. Už jen jak je tam pitomě dojemná hudba. Hlídat děti na výletě je o nervy, což teprv natočit o tom film... Vítečku, běž si hrát. Dávám hvězdu pro Evu Holubovou. Příjde mi, že je jako záchránářka českých filmů, díky ní ty filmy jsou o nějaké ty procento(a) lepší.