Recenze (37)
Kámošky na život a na smrt (2013) (amatérský film)
Srdceryvný příběh velkého přátelství s tragickým.
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Už jenom to , když se Saul objevil v Breaking Bad byl mazec....O to víc , jsem rád , že má i svůj vlastní spin-off , který mu rozhodně ostudu nedělá. Pro Saula mám prostě slabost. Vtipný , ukecaný a trousící jednu hlášku za druhou. -1.série 90%
Dovolená v Protektorátu (2015) (pořad)
Někteří z vás si stěžují na autentičnost a "herectví" účastníků. A co jste čekali ? Že v reality show budou normální lidi bez jakékoliv přípravy a hereckého nadání podávat Oscarový výkony ? Název je podle mě zvolen trochu špatně. Obávám se toho , aby si někdo za pár let neřekl , že může Osvětim přejmenovat na "ozdravný tábor". Není to nic světoborného , ale nápad a zpracování je rozhodně lepší než Vyvolení , Big Brother a podobné výplachy mozku. Navíc pokud zrovna nemáte hlavu mezi polštářema , tak se můžete i něco dozvědět z historie přímo z úst Norberta Lichého.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Mohl bych se tu rozplývat blahem a vyzdvihovat přednosti BB. Avšak myslím si , že je to zbytečnost , když to už udělali mnozí přede mnou. Tudíž zhodnotím seriál malým infantilním smajlíkem.... <3
Hvězdy nám nepřály (2014)
Prohlašuji , že já jakožto emocionálně slabý jedinec , od teď končím s romantickými filmy.... Po shlédnutí TFIOS jsem nebyl schopný pár dní normálně fungovat a logicky přemýšlet. Bylo utrpení mít celé ty dny záchvaty melancholie střídající se s chutí zabít Johna Greena. To samé platí i o jeho knihách. On je prostě bůh ! A filmové zpracování ? To je podle mě nejlepší romantický film desetiletí !
Kennedyové (2011) (seriál)
Rozhodl jsem se , že Kennedyovi hodnotit nebudu. Seriál je velmi dobře zpracovaný. Podobnost jednotlivých postav , kostýmy , účesy... To vše vytváří dojem , že si se vším dali tvůrci práci. Pokud bych do hodnocení nezahrnul historické fakta , tak bych dal nejméně 4*. Jenže vzhledem k tomu , že se o historii zajímám , tak jsem se při některých věcech v seriálu pozastavoval. Tvůrci ignorovali další sourozence. Kdyby se seriál prodloužil o dva díly a neřešil by se v něm jen JFK a RFK , ale i další sourozenci ( či děti obou bratrů ) tak podle mě nebylo na škodu.
Vlákna (1984) (TV film)
Jedna velká deprese... tenhle film by se měl povinně pouštět všem válečným štváčům.
Den Šakala (1973)
Ne , tohle prostě ne. Absolutně nechápu tu změnu jmen.Z Kowalského udělat Walenského a ještě do jeho role obsadit 60ti letého chlapa. Není sice důležitou postavou , ale i tak mi to celkový dojem z filmu zkazilo. Nejvíc mě naštvala i změna míst - místo do Bruselu jel ve filmu Šakal pro zbraň a falešný pas do Milána. Kdybych se podíval nejdřív na film a potom četl knížku, tak bych asi nebyl tak kritický. Knížka byla naprosto fantastická :). Film mi vůbec nesedl. Nicméně herci odvedli skvělou práci. 3* za Foxe a jeho pojetí Šakala plus za výkony zbytku hereckého obsazení.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Film o řecké mytologii pro puberťáky , kteří na nějakou mytologii z vysoka serou. Myslím , že kdyby řečtí bohové existovali pravděpodobně by všechny tvůrce tohoto filmu spálili na uhel. Pierce Brosnan jako kentaur , Afroamerický satyr , Hádés coby metalista , Kerberové ( přitom je Kerberos jen jeden ) , Persefona oblečená jako pornoherečka ( dnes se tomu říká "bohyně" ). Pro mě jako člověka , který zná řeckou mytologii , je tenhle film absolutní slátanina. Hlavní hrdina postrádá charisma a vedlejší postavy se taky moc nepředvedly.
Temný rytíř (2008)
Batman jak má být. Žádná komiksová slátanina. Surová realita, která mě rozložila na části. Strhující epické drama a životní výkon Heatha Ledgera. Oscara měl opravdu zaslouženého. Jen škoda , že se ho nedožil...