Recenze (580)
Profil zločinu (2009) (seriál)
príde mi to ako cimrmanovská séria "Jak nuzák do ješte větší bídy přišel". Tí európski policmeni sú priblblí alebo na rohypnole? ešteže majú takú geniálnu babu :-) , a tie temné prepálené drámy...empatia je tu vnímaná ako niečo chorobne zle nastavené v hlave :-), skĺbené so schizofréniou, panickými poruchami a bohviečím. No tak scenáristi nastavili latku kriminálnych vyšetrovateľo úboho . , "empatia" je úroveň poznania, , ktoré určujú jeho komplexnú osobnosť a nie je nikdy spájaná s diagnózou bipolarity, či schizy. Preto táto dehonestácia rádoby ženy na úrovni v kombinácii s kopou panických atakov nedáva žiadny zmysel a ani v Maďarsku, či Kazachstane by nedostala šancu, pretože je to úbohá predstava. V zásade preto mi príde kriminálka skôr z ríše sci fi. pár dielov som pozrela z pokročilejšej série, ale no teda hovadina jak vyšitá.
Zbrojnice (2017) (seriál)
má to ducha, preto tie divné komenty, nejde tu ani o adrenalínovú jazdu, ani o modernú agitku,. fikcia ,ale s dobrými na realite pozstavenými základmi. Scénáristi často spracovávali reálne príbehy ... to, aby človek mohol hodnotiť, odporúčam aspoň pol roka v LA stráviť. To čo je u nás bežne šedivé a zničujúco kritické, tam nemá šancu. Tu sa HONDO- postava šéfa svojho týmu vytiahla do obrovskej kvality, Osobne som mala možnosť poznať v inej profesii, ale rovnako spolupracujúcich týmových hráčov . Gangy a šialené vplyvy vlastnenia zbraní,drogové kartely a debilne nastavené zákony naozaj dosiahli, že sa Amerika zvíja v násilí. Naše malé zlaté čekoslovensko je tak tiché ,krásne a bezpečné :-) tu si tak môžeme akurát uchádzať na 30tich prípadoch Majora Zemana.
Až tak moc tě nežere (2009)
možno príjemné, ale táááák umelé. To v ktorom vesmíre sa tridsiatnici chovajú ako 13 ročné emocionálne nevyzreté kozy? a scarlet johanson bedákavo kotkodáva: Bože , flirtoval so mnou pred sámoškou. ČO to preboha so mnou je?! čo to len je???? No nudíš sa, ty krava a si mimo ! vymýšľaš impulzy ,pre ktoré sa oplatí snívať ale tvoj nudný život ťa očividne nebaví, ..lebo najviac čo dokážeš, je zbožšťovať dákeho priemerného hlupáka nabijaka...tak . bolo to tak zbytočné plytké aj keď sa na to tak 40 minút dalo pozerať. Tak neuveriteľne nudný trápny vzťahový život s permanentnými 100 odtieňmi podceňovania som nezažila. a na to, ako vlastne dobre naše megahvieznde herečky ako kvázi tie tridsiatky vyzerali , nepomer medzi túžbou zahrať čosi citlivé a a realitou dravých hereckých entít,ktoré vás presvedčili, ako perfektne hrajú obyčajné priemerné ženy , vyvolával pocit, že sú tie baby asi iba natvrdlé.
Písečný muž (2011)
bože, zaujalo ma, že to bolo od prvého vzhľadu kdesi v prvej tretine filmu, keď mi pri varení niečo v telke zaplo nudné a desivo technicky dodrbané. Romantiky a humoru asi ako keď pozorujete leštiča stále tej istej topánky . Tak priblblo švajčiarska štvrtotriedna nuda, že som ostala pobúrená pri pohľade, aké hodnotenia tu táto arcistupidita z dôb inscenácií 80tych rokov, ale bez akejkoľvek emócie disahla. ZLatá česká kinematografia. Z tých desať minút, ktoré som vydržala pozerať išlo také teplo, ako v pitevni. Holt švajčiari nech sa hrabú v bankových číslach a ako trpaslíci Mordoru nech zhŕňajú polovicu svetovej produkcie peňazí, ale filmový priemysel? NIKDY!!!!
Perníkový táta (2008) (seriál)
napätie striedalo iné napätie, ako 12dňová zácpa bez úľavy. inými slovami, príliš jednofázového napätia.
Auta 3 (2017)
nuž, mne sa zdá, že akákľvek animovaná pitomosť, kde ešte aj napetie z pretekov je vlastne len nakreslené programom a naanimované je tak nehorázna strata času a fantázie,že to musí pozerať len totálne šablónovitý typ človeka. TAKÁ BLBOSŤ!
Moulin Rouge (2001)
tri body za strhujúce tango. Inak, moja šálka kávy to teda nebola , a to môžem smelo po rokoch povedať, že niečo o tanci, kompozícii aj choreografii viem.ale to tango roxan je nesmrteľné.
Zelenáč (2018) (seriál)
kanaďanka O.Neil.. dabovaná roztraseným mekotavým hláskom starej kozy, takže pripomína úplne naivnú chudinku. takisto hudba a podmaz od 4. série ruší. Inak seriál až prekvapivo dobrý. na rozdiel od iných počinov, tu sa človek uvoľní po svojej práci naozaj výborne. Pekne spracovaná technická stránka výkonu policajta..svieže hlášky, vtipné scény výborne vypointované. Najviac ma bavilo, keď som si pri danom diele predstavila, ako by skúškami prešli naši či českí policajti. ich psychologické a fyzické skúšky sú na bode cárskeho ruska :-)a človek má pocit že by mal byť vďačný, že vedia čítať.
Bastardi (2010)
Uveritelny ucitel...na ceske pomery celkom dobry napad zacinajuceho rejžu.
Zabiják & bodyguard (2017)
ako môže mať niekto niečo proti klasickej akčnej komke ? je to presne to, čo čakáte, s výborne natočenými sekvenciami v uliciach Amsterdamu.