Oblíbené filmy (7)
Forrest Gump (1994)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Kmotr (1972)
Rozhodně tento film řadím mezi nejlepší filmy, a trilogie, co jsem zatím stihl vidět.
Kmotr II (1974)
Statečné srdce (1995)
V mém žebříčku na prvním místě. Skvěle zpracovaný film s úžasným výkonem Mela Gibsona. Nechápu některé lidi tady v komentářích, co si stěžují, že to není nijak věrohodné... Nikde totiž není psáno, že by se jednalo o film podle skutečné události.
Zelená míle (1999)
Tohle je ten nejlepší film co jsem kdy viděl ,ale taky nesmutnější a ještě k tomu je luxusně zahranej !!!!!!!