Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Americká krása (1999)
Film ktery je na mem soukromem zebriku hodne vysoko. Diky mistrovstvi Kevina Spaceyho, dokonalým dialogum, skvlemu scenari i krase Meny Suvari. Film je od zacatky do konce lidsky, vtipny a petihvezdickovy
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Jeden z nejzábavnějších filmů co sem kdy viděl. Jak řekl jeden kamarád "těžkej folklor"
Trainspotting (1996)
Jak vycvičit draka (2010)
Nejlepší animák od shreka 1 a možná vůbec nejlepší. Rychlé, řízné, neskutečně zábavné, žádné trapné "gagy" ani hluchá místa, perfektní animace a perfektní hudba. Jasných 100%.