Recenze (159)
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Jeden z nejzábavnějších filmů co sem kdy viděl. Jak řekl jeden kamarád "těžkej folklor"
Underworld: Evolution (2006)
důstojné pokračování, možná o chlup lepší než první díl. Závěr je sice předvídatelný ale neurazí.
Underworld (2003)
Není to tak vypilovaný nářez jako Blade, ani hluboký film jako interview. Ale přesto slušná upírsko/vlkodlačí akce s dobrými triky, smysluplnou mitologii a krásnou Kate. Škoda mizerného scénáře. btw: scéna kdy něco rozseknete a ono se to rozpadne až po chvilce, je snad v každém béčku od časů The Cube.
Vítr (1992)
Moře a plachetnice mám rád a tohle byla snad první VHS co sme měli doma :) Skvěle natočené závodní scény s perfektní hudbou a simpatická Jennifer Grey.
Constantine (2005)
Povedený film mezi nebem a peklem. Výborný Reeves jako rutiní vymítač démonů a nejlepší filmový ďábel všech dob.
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Tohle je totálně zvrhlé, smíchy sem se válel po zemi. "internet je světová síť určená k šíření drbů a pornografie..."
Top Gun (1986)
nudný remake žhavých výstřelů
Válečník (2001)
Film, který by nikdy nevznikl, nebýt Tygra a Draka. Ale navázat se moc nepodařilo ... stopáž je přímo vražedná a skoro celou dobu je to strašná nuda. dialogy jsou prázdné, souboje mizerně nafilmované a roli princezny by zahrála i vosková figurina krásné Zhang. Dávám 3* vlastně jen proto že se mi líbila obrovská mačeta toho nadporučíka.
Neúplatní (1987)
Kdybych nebyl takovej fanda gangsterek, dal bych 3. Jako film to zas tak pekne nefunguje, spis strida genialni momenty s nudou. Ale neusnul sem u toho i kdyz to zacinalo v 22:45 ... takze za me 70%.