Oblíbené filmy (10)
Big Lebowski (1998)
NEJVÍC ! Miluju je všechny !
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
zahlídla jsem v telce úvodní scénu ... a zase se nedokázala odtrhnout ( přes všech mých předchozích asi dvacet sedm zkouknutí a strašně smutný dabing ) ... "Zed's dead, baby. Zed's dead." ... geniální ! ... "Goddamn, Jimmy! That's some gourmet shit !"...
Amélie z Montmartru (2001)
Hodiny (2002)
Trainspotting (1996)
Americká krása (1999)
Návrat idiota (1999)
Altiplano (2009)
Tahle země není pro starý (2007)
Chlapectví (2014)
Zásadní. S Patricií v tý poslední nový kuchyni u stolu „prostě jsem si myslela, že toho bude víc “ - to bylo hodně vydatný ! Film a Ellar, na který já osobně nikdy nezapomenu. Amen.