Recenze (172)
Pátrání (2018)
3/4 filmu kvalitní moderní thriller. Poslední část s pointou srazila Pátrání na dno. Škoda
Já, Olga Hepnarová (2016)
V některých chvílích na mě až moc art (asi minutový záběr na dveře je na můj vkus moc :-)), přesto ale super. Mám rád životopisné filmy a tento film zcela naplnil má očekávání. Navíc M.Olszańská tu mrchu zahrála opravdu brilantně (a to je to tak krásná holka :-))
Lída Baarová (2016)
Za mě jasných 5 hvězd, protože už dlouho jsem nezhltnul film jedním dechem a nezanechal ve mě takovou stopu. Nebudu rozebírat rozpočet - to mě nezajímá. Tempo, kterým film postupoval a jak vyprávěl příběh L.Baarové pro mě byl naprosto v pohodě a já si ho užil. T.Pauhofová byla prostě krásná, v dobových kostýmech neskutečně charizmatická. P.Kříž, odproštěn od jeho asi nejslavnější role Š.Šafránka, byl taky good - jeho prskací scéna z Orlího hnízda byla super :-) Výpravně paráda, kostýmy krásné, herci uvěřitelní - prostě dobrý!
Columbo - Odpočívejte v pokoji, paní Columbová (1990) (epizoda)
Naprosta pecka
Kingsman: Tajná služba (2014)
Vyborne!
Záměna (1983)
Vyborny! Tady byl Murphy jeste normalni
Odebrat z přátel (2014)
Děti, koukněte na tento film a pak dál vesele poustujte dění z vašeho okolí ...
Americký sniper (2014)
Chvíli jsem svoje hodnocení nechal odležet.
Divočina (2014)
Útěk do divočiny v zenskym podani... Za me tento film podstatne horsi... Presto hodnotim jako dobre, protoze Reese je fakt dobra
Hon na lišku (2014)
Nuda, nuda, nuda ....