Recenze (73)
Lucy (2014)
No to teda byla blbost. Musela jsem si pak pustit Limitless, abych si spravila náladu. To se fakt nepovedlo. Za celých 90 minut se stihli akorát přemístit z Asie do Evropy. A to taxi v druhé polovině filmu, ehm. No celý film šel absolutně mimo mě.
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Napínavý seriál. Kuneš je parádní. Bukowsky trochu nudař. Celé se mi to zdálo trochu moc zdramatizované, nelíbily se mi nereálné české scenérie. Přesto hodnotím pozitivně, pokud by se u nás točily takovéto seriály, možná si tu televizi i koupím.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Ha, tak toto se české televizi opravdu povedlo. Když pominu, že miluji herce z dejvického divadla, tak jsem se opravdu bavila. V hotelu pracuji a musím potvrdit, že se to všechno opravdu děje. Skvělý scénář, režie.
Velká nádhera (2013)
Opravdu velká nádhera!
Popelka (2015) (pořad)
Slovenskou verzi jsem neviděla, jen jsem o ní slyšela. Nicméně Popelku dávají, když jsem v práci a mám za chvíli padla, takže sleduji. A to mě teda tak štve, že jsou všechny ty holky jak přes kopírák. Mají 10tis, aby si nakoupily a ony všechny přijdou v tom stejném. Achjo. A výběr stylisty nechápu, on je to jako opravdu nějaký uznávaný stylista? Není že ne?
Prvotní strach (1996)
Já jsem to tomu Nortonovi taky uvěřila.
Sbohem, baby (2007)
"Ben Affleck jako režisér? No tak snad nebude tak dobrý jako herec," pomyslela jsem si, ale hodnocení měl film vysoké, téma znělo dobře. A musím tedy uznat, že film byl výborný. Skvělé zpracování, prostředí. Dlouho jsem nevěděla, jak to dopadne a co se vlastně vůbec stalo. Skvělý film.
Revizoři (2003)
Napoprvé jsem shlédla asi jen 10minut a působilo to na mě dost depresivně díky prostředí metra a sociálně slabších lidí představující právě revizory, film jsem vypla, že si ho pustím až na to bude nálada. Od druhého pokusu jsem tedy vůbec nečekala, že bych se mohla i zasmát, výborná podívaná nakonec.
Big Lebowski (1998)
Výborná hlavní dvojice, Steve Buschemi, scénář, bavila jsem se celé 2hodiny.
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Přestože Kotka fakt moc nemusím, zas tak špatné to nebylo. Ale Ivana Chýlková a Ondřej Sokol mě pobavili.