Recenze (41)
Jurský svět (2015)
Stará dobrá klasika která nezklamala.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Šílenost! Podle recenzí jsme se vypravili do kina s očekáváním skvělýho filmu. Bohužel, tohle teda ne!! Naprosto bez myšlenky, logiky, jakýhokoli vysvětlení, prostě nic! Efekty, i když povedený, nemůžou zachránit celej film.
Deník princezny (2001)
A mně se to taky líbí ;)
Špinavý trik (2013)
Usnula jsem deset minut před koncem, a to je pro mě dostatečně vypovídající.
Zmizení (2013)
Filmy s touto tématikou mám ráda, a pokud jde o povedený kousek jako je Zmizení, opravdu potěší. Podobné jako Gone, baby gone nebo Zmizelá. Skvěle zpracované, Jake Gylenhall vyniká v roli detektiva a Hugh Jackmanovi jsem věřila vše, co jako nešťastný otec udělal nebo řekl.
Po zániku Země (2013)
Napětí a strach od začátku do konce.
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Čekala jsem víc, ale nakonec šlo jen o uměle natahovaný přechod k vyvrcholení v druhém díle. Kniha je vynikající, první část filmu mě ale zklamala. Snad to druhá část napraví.
Legenda o vášni (1994)
Srdcová záležitost od mala. Je to hroznej cajdák, ale má svoje kouzlo.
Vendeta (2011)
Syrový thriller, na mě zapůsobil, i když jsem ze začátku byla skeptická a myslela si, že to bude vykrádačka Bolera apod. Nakonec z toho vylezl zajímavej námět i celej film. 70%
Podfukáři (2013)
Moc překombinovaný, ale tenhle typ filmů alá Dannyho parťáci mam moc ráda. Tady toho bylo az moc na muj vkus. 70%