Recenze (59)
Dům tisíce mrtvol (2003)
Líbilo se mi to. Ale bylo to trochu málo originální, parádní atmosféra z toho sice sálala pořád a hodně, jenže při psaní scénáře to chtělo trochu víc zabrat, vsadit víc na vlastní nápady. Jediné, co mě opravdu dokázalo postavit ze židle, byl závěr. Návštěva policistů, scény v tunelech a úplný konec. 65-70%
Smrtonosná zbraň (1987)
Scénáristicky nápadité, s dialogy na hodně vysoké úrovni, přiměřeně akční a odzbrojujícně vtipné. Navíc se super šíleným Riggsem a "do prdele" Murtaughem. Opravdu jeden z nejlepších filmů svojeho žánru. 90%
VALL-I (2008)
Jo, úžasná animace. A VALL-I je promyšlený, roztomilý a zábavný. Ale 100 minut je trochu moc a taky se ke konci nemuselo zas tak moralizovat. K čemu to je dobré? Plus celé je to postapokalypticky dost mrazivé, no nejsem si jistý, jestli to je správně. Ale celkem spokojenost. 70%
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Zepár hlášek je fenomenálních. Ale taky tu je spousta rádoby vtipných řečiček, škoda. Trochu to pokrátit, zasadit Polívkovy do huby víc těch dobrých hlášek a mohlo to být výrazně lepší. 60%
Vyvrženci pekla (2005)
Rozhodně lepší než HOUSE OF 1000 CORPSES. Umírnila se kamera, střih, efekty zvukové i obrazové. Vypadá to profesionálněj. Naopak Zombieho neučesaný styl ještě přibyl stejně tak William Forsythe mezi herce. A nabušená jízda to je po celou dobu, už ne jenom občas. 80%
Kdo hulí, ten umí (2001)
Koukněte se na to ve stadiu, kdy jste schopní jít po čáře na zemi bez vybočení, a ohodnoťte stejně jako já... Zepár dobrých scének, ale nebudu dávat 3* za Redmana, který dělá dementní xichty na kameru a snaží se někoho stírat.
Hard Boiled (1992)
Když jsem šel z půjčovny, věděl jsem, že večer něco zažiju. Ono to ale předčilo moje veškerá očekávání. Dvě hoďky v kuse jsem strnule hleděl na neustávající, nabušenou a i po čase nenudící akci. Pravděpodobně nejlepší akční film, co víc říct. 85-90%
Old Boy (2003)
Tak uživatel POMO zas jednou napsal všechno, co bych napsal i já. Fakt dobrý vizuál, hudba k tomu, charakterní herci, ale ten děj je takový nezajímavý. Moc mě to po obsahové stránce nedostalo. 75%
Vampire Hunter D (2000)
Obrovské zklamání. Čekal jsem neustálou temnotu, krev a dostal jsem průměrné gulášoidní anime pro děti. 70%
Stopař (1986)
Formálně nechutně obyčejné, příběh z 50% nedotáhnutý. Ale stejně mě to pohltilo a způsobovalo příjemné mrazení. 70%