Recenze (17)
Osudná jiskra (2019) (seriál)
Úžasne, úžasné, úžasné. Všetko od kostýmov, hrania, hercov a hudby je úplná bomba. Odporúčam
Než jsem tě poznala (2016)
Neskutočne mi prekážala mimika Emilie Clarkovej, prišlo mi to ako keby bola až pribrzdená. Ale krásny britský prízvuk a aj ostatní herci sa fajn hodili do super príbehu.
Fargo (2014) (seriál)
Najúžasnejší seriál, aký som kedy videla. Neskutočné výkony hercov, to sa len tak nevidí. Dávam zaslúžených 5*.
Birdman (2014)
Pekná debilina. 1* len kvôli výkonu Edwarda Nortona.
Život Adèle (2013)
Že romantický film??? Žiada si to menšiu úpravu. Toto je porno.
Avengers (2012)
Vidno, že je Iron Man superhrdina. Zachránil tento film pred odpadom. Išla som si pozrieť tento film s veľkým očakávaním (keďže má 83%) a aj preto, že tam hrá Robert Downey Jr. na ktorého sa dobre pozerá. Jediné + bol Tonyho humor, ktorý pomastil tento spečený film a skvelý herecký výkon Toma Hiddlestona (Loki).
Leave the World Behind (2014)
MEGA ÚŽASNÉ ♥
Procitnutí v Garden State (2004)
Pekná blbosť
Bourneovo ultimátum (2007)
Mohol to byť super film na 5*, avšak to pokazili až moc americké scény.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Po scénach v tomto filme som už videla asi všetko. Objavujú sa tu typické americké scény, ako napr. záchrana na poslednú chvíľu, nekonečný zásobník,.... Nepochopím ako tento film mohol dosiahnuť 81%. U mňa má -10%. Hl. hrdina má štít asi 0,5m x 0,5m a nie, že by mu strieľali na úplne odhalené nohy, ale samozrejme strieľajú do jedinej krytej časti - do štítu. V polovici to bola taká nuda, že som si vypla titulky. Gratulujem tvorcom - takúto blbosť som nevidela od 6.7. 2013, ďakujem za oživenie pamäti, vidieť film takéhoto môjho hodnotenia.