Recenze (8)
1945: Krvavý mír (2015) (TV film)
jasně protičeský a protipolský dokument, Britové tentokrát zklamali
Divergence (2014)
Pokud vám není -náct, tak bez flašky vína před filmem a nebo přímo v kině nedoporučuji. Ve srovnání s Hunger Games, tento film to projel na celé čáře.
Willy Fog: Cesta kolem světa za 80 dní (1995) (TV film)
Bohužel tento film narozdíl od seriálu, který byl vynikající, je naprosto děsný. Nechápu proč 26-dílny seriál zhustili do 75 minutového filmu.
Kavaleristé (1959)
John Wayne jako správný Unionistický velitel, zkrátka klasika :-) a útok jižanských kadetů (dětí) je jednou z nejlepších emočních scén
Zítra se bude tančit všude (1952)
v tomto filmu je propaganda jako prase, ale musím říct že jsem se u toho dost pobavil a tance se zpěvem byli více než ucházející
My Fair Lady (1964)
Nepřekonatelný muzikál všech dob, skvěle obsazený (Hepburn a Harrison), skvělé písně a nepřekonatelné kostýmy , zvláště ve scéně Ascot Gavotte.
Star Trek: Vesmírná loď Voyager (1995) (seriál)
Po Nové generaci nejlepší ze všech trekií seriálů. Scénáristé měli skvělý nápad posunout příběh do jiného kvadrantu, což seriálu dost pomohlo. Je zde jasně dán cíl této série, za kterým se celá posádka žene, dostat se domů do Alfa kvadrantu. Častý výskyt Borgů jen chválím, jelikož Váš odpor je marný.
Bohové a generálové (2003)
Film se snaží o maximálně realistické zobrazení Americké občanské války. Bojové scény jsou precizně natočeny a dobře odehrány. Přiznávám, že některé pasáže mohou se zdát být krapánek protáhlými, ale to v žádném případě nesnižují historickou realitu filmu. Filmu pomohlo také dobré obsazení generála Lee v podání Roberta Duvalla.