Recenze (63)
Predátor: Evoluce (2018)
Ať si říká kdo chce co chce, tak tenhle film je naprostá pecka. Jedna hláška za druhou, slušná akce, nemůžete čekat více.
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Mazaná podívaná, pár slušných lekaček, megalodon vymazlený. Jason Statham je špičkový potápěč a dobrý herec...
Who am I - žádný systém není bezpečný (2014)
Překvapení veliké...
Anihilace (2018)
Nic jsem nečekal a nebylo to špatný. Sice pomalé, ale ne špatné.
Pacific Rim: Povstání (2018)
....tak to bylo hodně slabý, fakt hodně slabý...
Zúčtování (2016)
verbal ***** a já taky
Wind River (2017)
Vynikající...víc není třeba dodávat.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Paráda...velmi jsem se pobavil.
Mumie (2017)
Pěkný dobrodružný filmeček, pokud někdo čekal víc, tak byl samozřejmě zklamaný. Místní odborníci film naprosto dehonestovali...neberte na to ohled a běžte se podívat.
Vetřelec: Covenant (2017)
Čekal jsem rozhodně víc. Zklamání je hodně velké. K nepříčetnosti mě přivedlo posledních 15-20 minut. Pošahaný robot z Prométhea vyšlechtil vetřelce a provedl genocidu původních stvořitelů na jejich planetě a ještě k tomu zabil dr. Showovou. Slátanina....slabý Vetřelec II.