Oblíbené seriály (10)
Chirurgové (2005)
Zoufalé manželky (2004)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Super seriál, vždy se zasměji, mám ráda herce i děj. Barney je prostě úžasný a tu jeho postavu zbožňuji. Nemůžu se dočkat poslední série a toho, že můj miláček Ted konečně potká tu pravou pro sebe :) Mohu jen doporučit a pro zimní večery ideální :)
Přátelé (1994)
Živí mrtví (2010)
Do tohoto seriálů jsem se pěkně zakousla. Napínavý skoro neustále, není tak trapný jako ostatní, kde všichni všechno zvládnou a dobře to skončí... překvapivý děj, dobře natočené scény se zombíky. Už se nemůžu dočkat čtvrtého pokračování :)
Private Practice (2007)
Upíří deníky (2009)
Odložené případy (2003)
Vyprávěj (2009)
Dexter (2006)
Dexter patří k mým nejoblíbenějším seriálům, doslova jsem mu propadla... Byla jsem zrovna na Bali, když jsem se začala dívat na první sérií a doslova jsem nemohla vytáhnout paty z hotelového pokoje :)) Všechny série jsem sledovala s napětím, ale musím říct, že ty poslední dvě už nebyly tak dobré a některé činy jsem zcela neschvalovala. Každopádně je to jeden z mých top seriálů a mrzí mě, že nyní již skončil.