Poslední recenze (305)
Rabu&Písu (2015)
Tak trochu zklamání. Rozhodně jiný Sono, pořád ulítlé, ale jiné. Je to japonská pohádka. Filmy Sona jsou tak jiné, a u každého jeho filmu se prostě cítíte tak zvláštně, protože to co se děje na obrazovce je prostě nepopsatelné. U tohohle filmu jsem ten pocit neměl. Vlastně mě to ani moc nebavilo. Tímhle směrem prostě ne. Je to prostě strašně light, ňu ňu ťu ťu, a takového Sona nechcete.
Kevin Hart: What Now? (2016) (pořad)
Někomu stačí mikrofon a pódium. Kevin je takový exhibicionista, pozlacený mikrofon, všechny ty obrazovky s pozadím, které dokreslují věci o kterých právě mluví, světla, piča gansta věci, a frajer zapomněl na humor. Ha! Kokot. Jednou jsem se malinko pousmál. Bylo to v části o kávě-Starbucks. Už ten úvod, to jako Really??? Nemyslím Halle Berry, s kruhama pod vočama, to byl totální trapas, myslím úvod s mývalem, modlil jsem se ať to skončí, normálně mi bylo za něho trapně. Vůbec se nebudu rozepisovat. Viděl jsem Kevina v nějakých skečích apod. a to stálo za to, umí být vtipný ale toto? Zábava pro černochy, protože jestli znáte jejich náturu, pochopíte. Pro mě k uzoufání nuda.
The Grand Tour (2016) (pořad)
Top Gear, pamatujete jak se u něho dokázal člověk nasmát. No v The Grand Tour mi přijde že se chlapi zaměřili už pouze na humor, což není na škodu. Je to vůbec ještě o autech? Jasně! Podle mě posunuli laťku trochu výš, peníze pořád jsou a Clarkson a spol. si dělají jen co je napadne. Jen tak dál. Zatím VŠECHNY díly stojí za to. Co na to říct? A navíc se Clarkson ze všech těch žalob ani neponaučil, pořád si otvírá hubu.Yep.