Recenze (66)
Malý princ (2015)
Veľmi jemné dielo o rozdieloch medzi svetom dospelých a detí, ktoré miestami roznežní a miestami pobáda k zamysleniu.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Veľmi nevšedný seriál. V celkovom ponímaní možno priveľmi absurdný a zbytočne predlžovaný do nespočetného množstva sérii, avšak dokonale vtipný, so zaujímavou zmeskou nereálnych postáv, skrátka skvelá oddychovka, ktorá vás bude až do konca rozosmievať a napínať zároveň.
Zoufalé manželky (2004) (seriál)
Veľmi príjemná, vtipná až vtieravo-humorná vec. Klasické vtipy v novom prevedení, síce v predvídateľnom deji avšak s pútavou zápletkou.
Mimoni (2015)
Mimoň spadne- všetci sa smejú, mimoň si prdne- všetci sa smejú, tisíc mimoňov nezmyselne kváka a výska- všetci sa rehocú, síce ja neviem na čom, ale tento film bol asi stvorený na to, aby nemal zmysel, dej ani zápletku. Jediné čo ma bavilo bol výber hudby :)
Dr. House (2004) (seriál)
Prvé série som bola k seriálu pripútaná neznášanlivosťou voči Houseovi, ako absolútne arogantnej a prechytrej postave, ktorej humor som nedokázala poňať. Postupom času som si zvykla na jeho štýl komunikácie s ľuďmi, dokonca som sa zabávala na jeho vtípkoch a obľúbila si ho a v duchu možno až ľutovala jeho smútok a neschopnosť zaradiť sa do normálneho života, nájsť lásku, ženu či priateľa. Riešenie absolútne nereálnych a do krajností zahnaných lekárskych prípadov som brala ako sekundárnu líniu, ktorú nekomentujem.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Presne tento seriál zaplnil medzeru v mojich obľúbených, ktorá si vyžadovala inteligentný, avšak sarkastický humor, duševnú poruchu, tupú blondínku a pár vedcov, nerdov.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Náročné je hodnotiť seriál, ktorého zvučku som podvedome od narodenia vnímala v rodinnej obývačke, ktorého vtípky a hlášky si recitujem vo vhodnej situácii každodenného života a ktorý ma tak trefné humorno-dojímavé ladenie, že mi pri poslednom dieli mi ušla slza, pričom som sa zároveň smiala na vtipoch.
Constantine (2005)
Filmy s tematikou podsvetia (tobôž pekla), anjelov a démonov či nadprirodzenými silami odsudzujem už po zhliadnutí traileru. Avšak pri tomto kúsku ma neodradilo ani počiatočné pištolné-stretnutie s démonmi, ani klišé vec s dvojčatami. Som neskutočne rada, že som vytrvala a mala možnosť zhliadnuť niečo magické, netradičné a tak démonicky späté s priestorom medzi nebom a zemou!
Hra o trůny (2011) (seriál)
Asi som poznačená kvalitnými Martinovými knihami, z ktorých seriál čerpá, ale už dlho som nezažila, aby v jednom dieli bolo toľko sexu, násilia a zvrátenosti, a pritom to bolo tak kvalitne spracované, s prepracovanými kostýmami, replikami a s dejom s rýchlym spádom. Navyše fantasy s intrigami a spomínanými vraždami, kde ani hlavné postavy nie sú chránené a príbehy jednotlivých panovníkov z rôznych krajín fiktívneho sveta spletené do jedného boja o trón, si pýtalo uzrieť svetlo sveta a byť chválené nad iné seriály.
Mami! (2014)
Dokonalé, úžasné dielo po všetkých stránkach. Dramatický dej, vskvelo spracované výbuchy emócii, hudba, hrátky s obrazom, jednoducho lahoda pre viaceré zmysly.