Recenze (14)
To (2017)
Bez jediné chyby! Za mně první nejlepší knižní adaptace vůbec. Od samého začátku tajuplné a stejně jako od knížky se nemužete odtrhnout, i když jste vystrašení jako malé děti. Dětské herecké výkony nemají chybu a Pennywise je ztělesněním všech nočních můr. Za mně 100% Kinga miluju a tohle působí, jako by se mu To linulo přímo z hlavy.
Dívka ve vlaku (2016)
Četla jsem knížku před shlédnutím a ani to mi neodlehčilo od napětí od začátku až do konce. Napínavé a velmi se mi líbily herecké výkony! Smekám klobou Emily.
Underworld: Krvavé války (2016)
Skvělé! Splnilo to všechna má očekávání od tohoto filmu. Parádní bojové scény, intriky, krásná Kate, proudy krve a skvělá hudba. Dobrá volba pro každého, kdo si chce užít páteční večer s popcornem v kině nebo u televize a nemá náladu na srdceryvné drama. Za mě velká spokojenost.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Takhle přitažený film za uši jsem už dlouho neviděla! Nesmrtelný DiCaprio,který přežije úplně všechno a lidi kolem něj umírají na první ránu z pistole nebo nožem. Jestli za tohle dostane Oscara,tak je mi ho líto! Ani super kamera a nádherná krajina mi nezvedly náladu. Jediné co jsem si z toho filmu odnesla byl mráz, který tam nikomu nevadil.
Everest (2015)
Neskutečně silná a dechberoucí podívaná! Dokonale vykreslený kontrast nádherného dobrodružství, které se mění v boj o život, kde vás nezachrání ani síla lásky. Jako lezec jsem se nemohla nabažit dokonalých záběrů krajiny a samotné královny hor a herecké výkony mě také velice potěšily! Vřele doporučuji!
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Moderní náhražka Copperfielda, jediné co mě na seriálu zaujalo je úvodní písnička Mind Freak.Občas by mě zajímalo, kdy a kde se objeví zmizelí lidé, nebo jak ho sešívají zpět..
Casanova (2005)
Úžasné kostýmy a působivá hudba, která vás vtáhne do děje, tak do prostředí Benátek za dob Casanovi,Půvabné ženy a jedna lumpárna za druhou vás provedou příběhem největšího svůdníka v dějinách,Skvělé obsazení a působivé herecké výkony jen násobí napínavý příběh s překvapivým závěrem na samém konci filmu.
Mlha (2007)
Skvěle sestavený film ,podle geniální předlohy.Člověk se po celou dobu zaměřuje na nebezpečí z mlhy, ale skutečným nepřítelem pro člověka jsou jen další lidé... Skvěle postavený děj s překvapivým koncem! Úplně vás vtáhne do děje a ochromí autorovou bezcitností.
Pravá blondýnka 2 (2003)
Nechápu jak někoho mohlo napadnout už k tak dementní jedničce natočit ještě dvojku! Sentimentální blbost!
Velký Gatsby (2013)
Skvělá podívaná a nevšední zážitek vytvořený klasickým zamilovaným trojúhelníkem zasazeným do minulosti a doprovázený dnešní hudbou.Perfektní herecké obsazení a skvělé prostředí, vymodelované do nejmenších detailů. Tento film prostě nejde mít nerad, protože kdo nemá rád snílky jako je Jay Gatsby , jako by neměl rád sám sebe!