Oblíbené filmy (10)
Banda pro sebe (1964)
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Chungking Express (1994)
Nevím, jak se to stalo - je to rozmělněné, normálně asi nedávající pořádný smysl, ale do Kar-waiova stylu jsem se naprosto zamiloval. Jeho práce s vizuální stránkou je výborná a příběhová nehustota je přitom natolik pevná, až je čarovná.
Život pod vodou (2004)
Brazil (1985)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Příběh o boji se svou hlavou a ,,vyšší" mocí. A že se vše stejně vrací v kruhu. Pěkná podívaná, po které jsem začal přemýšlet nad existencí svých vzpomínek.
Omámení a zmatení (1993)
Fantastický opus o mlácení prváckých prdelí. Viděno na 58. Zlín Film Festivalu
500 dní se Summer (2009)
Magnolia (1999)
Společnost mrtvých básníků (1989)
Téma básnictví, divadelní herectví a osobně vedený boj s rodiči je mi natolik blízkou záležitosti, že se do tohoto snímku velmi dobře prohlubuji pokaždé, když ho vidím. Společnost mrtvých básníků je zkrátka dobře zvládnutým poetickým filmem o dospívání a rozhodnosti konat.