Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Pán času (2005)
Dva a půl chlapa (2003)
Simpsonovi (1989)
Futurama (1999)
Poslední chlap (2011)
Kosmos - časoprostorová odysea (2014)
Definitívne, jeden z najdôležitejších dokumentárnych cyklov, ktoré som kedy pozeral. To, ako sa človek pri poznávaní takto podaných informácií cíti bezvýznamne a malo, no pritom to pozdvyhuje na spirituálnej úrovni vnímania sveta, vedy, života, samého seba. Úžasné
Co děláme v temnotách (2019)
Po pravde, pri zhliadnutí Waititiho filmu som sa prekrásne zasmial.. Keď som čítal, že bude seriál, tak som si povedal,.. V živote to nebudem pozerať... Našťastie som sa veľmi nudil a prečítal komenty tu... Zkukol som to na šup.. Je to neskutočná bomba... Vrelo doporučujem... Môžete byť čistý, opitý, high, to je jedno... Je to špica...
Future Man (2017)
Jmenuju se Earl (2005)
Tento seriál som si pozrel asi pred 10timi rokmi a ohodnotil som ho po druhom zhliadnutí na 5 hviezd. Teraz po rokoch cez covid nudu v telke som sa k tomu vrátil a zistil som jednu vec. Dal by som tomu 6 hviezd keby tu maju ľudia vybrať iba jedinú 6ku na profil, myslím, že je to ideálny nápad na oživenie hodnotenia. Toto by to malo. Ty môj, tam sú hlášky, tam je to celé pekné a milé zabalené do škaredého a násilného. Ten kontrast pováh a ľudskosti je tam jednoducho neskutočný. Nehorázna škoda, že takýto projekt bol zrušený. A pritom je to tak celosvetovo kriticky prijatý seriál. Smutné.