Oblíbené seriály (10)
Dr. House (2004)
Teorie velkého třesku (2007)
Sherlock (2010)
Drákula (2013)
Myslím si že je to velmi zdařilý seriál...napětí, akce, dynamika i strategie... Nechápu proč se NBC rozhodli neudělat 2. sérii. Je to škoda...poslední díl měl otevřený konec a docela by mě zajímalo jak by se to vyvíjelo.
Lovci duchů (2005)
Šerifská hvězda (2017)
Constantine (2014)
Tento seriál mě vážně dostal. Už jenom ten námět o exorcistovi mě zaujal a to provedení vážně skvělé. Po Pilotu jsem si myslela že to bude nějaký obyčejný fantasy seriál, ale jak se děj rozvíjel začalo mě to vážně bavit. Matt Ryan se na tu postavu perfektně hodí. Myslím že je strašná škoda, že další sérii se nechystají natočit. Ale asi nejhorší u ukončených seriálů jsou otevřené konce, i když člověk si alespoň může vytvořit vlastní konec. Mohly by natočit víc takových seriálů...95% ...Rozhodně doporučuji všem, kdo mají rádi fantasy.