Oblíbené filmy (10)
Pelíšky (1999)
Forrest Gump (1994)
Smrtonosná past (1988)
Hlava rodiny (1991)
Deník Bridget Jonesové (2001)
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Marťan (2015)
Po (pro mě) příšerném Prométheovi Marťan velmi příjemně překvapil. Výbornej scénář, perfektně natočené, nemám co vytknout. Člověk sedí zařezanej do sedačky od začátku do konce, příběhu věří a hlavnímu hrdinovi drží palce, aby se už sakriš dostal konečně zpátky domů. Jen u toho věčného pojídání brambor jsem ho trochu litovala. Ačkoliv nejsem sci-fi fan, tohle bylo super.