Recenze (7)
Babička (1940)
Je to pěkné,že natočili trošku podobně film podle knížky co napsala Božena Němcová :-)) Nebaví mě číst knížky :-D jsem ráda,že natáčí i filmy podle knížky :-)) A z toho díky filmu si lépe pamatuju :-))
Titanic (1997)
Ten film je podle skutečné události ;-) Je to hrozně smutné,že to tak dopadlo :-(( Aspoň víme co se stalo před 101 lety :-)) Smekám panu režisérovi :-))
Simpsonovi ve filmu (2007)
Simpsonovi mám nejradši :-) Nejvtipnější je Homer! :-DD A tenhle film se jim fakt povedl! :-))
Trosečník (2000)
Výborný film!! Je tam skvělá ukázka,jak přežít na ostrově :-)) Jsem ráda,že se vrátil domů v pořádku ;-)
Madagaskar (2005)
Krásný film! :-)) Když jsem poprvé tenhle film viděla,tak se furt na to dokola dívám :-D
Drž hubu! (2003)
Skvělý film!! :-) nejlepší hláška: Rubyyyyy....Hovnooooo :-DDDD
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Ten seriál mě hrozně oblíbil! :-) Je to fakt zajímavé a pořád nevím kdo je A! :-D Ale tipuju,že to bude Alison nebo Cece :-) Těším se hrozně na další díly :-))