Poslední recenze (11)
Hangár 14 (2011)
Neskutočne, že tu poniektorí dokážu dať tomuto filmu tri hviezdy....Vždy som mal rád akčné filmy či už boli áčkové alebo béčkové , ale toto je prinajmenšom déčko. V porovnaní s týmto sú filmy JCVD a Seagala posledných desiatich rokov majstrovské diela!
Po zániku Země (2013)
Neuveritelne nulové využitie potenciálu Po vcelku pre mňa slušnom rozjazde; sa po zbytok filmu koná hrané nič o ničom s otravnymi cgi efektmi.Najslabší film s Willom Smithom čo som videl. Nuda....
Nelítostný Parker (2013)
Po skutočne fantastickom "Safe" a veľmi dobrých Elitných zabijákoch a Mechanikovi mi táto "Stathamovka" prišla ako sračkovitá prehliadka luxusu a lá Geissenovci. Filmu chýba potrebná dravosť a spád, J Lo radšej nech sa venuje spevu. Hviezda za to parádne Bentley.