Poslední recenze (50)
Anděl Páně (2005)
Jedna z nejlepších českých pohádek..Buďme ale upřímní, velkou zásluhu na tom má Ivan Trojan, protože bez něj by tato pohádka nebyla tak dobrá, jako je :).
Lhář, lhář (1997)
Ty xichty Jima mi už přijdou ohrané a prostě už nejsou vtipné..Dvě hvězdičky za nápad příběhu, ten se mi moc líbil, jeho zpracování už však moc ne. Koukání na film jsem asi pětkrát přerušila, protože mě to nebavilo, což se mi u dobrých filmů nestává. Děj utíká pomalu a nezáživně..
Divergence (2014)
Musím se přiznat, že nerozumím tak zápornému hodnocení.. Ačkoliv nejsem fandou akčních filmů, tento mě moc bavil. Ani jednou jsem se nepodívala na časovač a to je co říct. Nevím co k tomuto dodat, film mě nadchnul a hlavní hrdinové taktéž. Shailene roste v super herečku. Jasně, toto téma je jaksi neoriginální, ale když to srovnám např. s Hunger games, tak Divergence tisíckrát lepší. Hercům jsem to lépe věřila a celková myšlenka mi přijde více k zamyšlení...Takže za mě palec nahoru a myslete si co chcete. :)