Poslední recenze (20)
Záhada Hory mrtvých (2013)
Film sa začal až pol hodinu pred koncom . Tí zmutovaní mi pripomínali tie potvory z Dead space 3 :D
Pianista (2002)
Kruté ale pravdivé. Dlho som nevidel film ktorý by ma takto zaujal.
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Tento film je ako pozeranie do tmy nič nevidíš . Bojové scény sú nudné , nezáživné . Nezaujalo ma to. Anderson hrôza...