Recenze (20)
Záhada Hory mrtvých (2013)
Film sa začal až pol hodinu pred koncom . Tí zmutovaní mi pripomínali tie potvory z Dead space 3 :D
Pianista (2002)
Kruté ale pravdivé. Dlho som nevidel film ktorý by ma takto zaujal.
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Tento film je ako pozeranie do tmy nič nevidíš . Bojové scény sú nudné , nezáživné . Nezaujalo ma to. Anderson hrôza...
Vetřelec ³ (1992)
Film sa my nejako nepáčil bolo to horšie než dvojka. . Niečo mi to strašne chýbalo... Fincher mohol film urobiť aj lepšie pripadá mi to ako nedokončené.
Pařba na třetí (2013)
Do tretice a stále rovnako zábavné , dosť som sa nasmial hlavne keď tam bol Chao . Chudák na konci Ed .... :D
Bláznivá střela 2 a 1/2: Vůně strachu (1991)
Scéna za scénou je vtipná , na tomto sa nedá nesmiať . Takto ako pri tomto filme som sa dlho nezasmial . Leslie bol najlepší. Scény na konci nemajú chyby človek umiera smiechom :DDDDDDD
Simpsonovi: Maggie zasahuje (2012)
Idem si na Dobu Ľadovú a čo to ? Simpsonovci . Jedine čo poviem bol som rád že to bolo také krátke , lebo už mi to liezlo na nervy .
Andělé a démoni (2009)
Tento film ma zaujal až niekde v polovici , na začiatku to bolo nezáživne , po smrti kardinálov sa film začal sľubne rozbiehať a ten koniec stál za to vidieť aj keď v každom filme je nečakaný zvrat. Najlepšia na filme bola hudba Hansa Zimmera.
Top Gear (1978) (pořad)
Najlepšia show o autach
Lesní duch (2013)
Najdesivejší film všetkých čias ? Pri filme som sa ani nebál , len bol hnus sa na to dívať , ako je na každom kroku iba krv , krv , krv a znova krv