Recenze (35)
Rio 2 (2014)
na to se nedalo dívat!!!!!!
Sejdeme se na Cibulce (2013) (pořad)
hnus fuj !!!!!
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
2. můj nejlepší seriál.
Comeback (2008) (seriál)
co dodat prostě nej
Babovřesky 2 (2014)
Nejlepší komedie co sem viděl nejlepší super:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
Simpsonovi (1989) (seriál)
nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej skvělí skvělí skvělí skvělí skvělí seriál prostě nejlepšííí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klokan Joey (1997)
klokan joey ujde
Chci být fotbalovou hvězdou (2008) (pořad)
děj skvělí ale to ostatní odpad!
Vabank (2001) (pořad)
soutěže mám prostě rád a mezi ně patří i tahle ale jediný co mi na tom nesedí jsou moderátoři (jsou blbý)
Snídaně (1994) (pořad)
při tomhle snídat teda nebudu hrůza