Recenze (12)
Hercules (2014)
Svalovec Rock mi nikdy nebyl sympatickej,ale i tak je tenhle Hercules lepší než Zrození legedy!:)
Zloba - Královna černé magie (2014)
Vizuálně krásný flm s dokonalým příběhem! Zpracováno je to temně,hravě a originálně!
Někdo se dívá (2010) (seriál)
Má to docela dobrej scénář a spoustu krvavých scén + samozřejmě dobrý herce(Monroig,Meier,Rosa,Chocarro) ale i tak je to hrozná slátanina a hlavní hrdinka je mi vyloženě nesympatická!!!
El cuerpo del deseo (2005) (seriál)
Pro mě téměř dokonalý seriál- reinkarnace, trojice Rojas,Karpan,Cimarro- co víc si člověk může přát ?¿?
El Rostro de la Venganza (2012) (seriál)
Miluji seriály o pomstě, a tahle telenovela s příměsí thrilleru je pro mě tím pravým! Skvělé Elizabeth Gutierrez,Maritza Rodriguez a kupodivu i Marlene Favela a samozřejmě David Chocarro v hlavní roli!
Ser bonita no basta (2005) (seriál)
1* za Fedru Lopez. Jednoduše blbost o ničem!!!
La mujer de Judas (2012) (seriál)
Neskutečná blbost,nechápu jak si Mexiko mohlo dovolit natočit remake Jidášovi ženy. Horror? Thriller? Ne! To se dá říci o první,skvělé verzi z roku 2002. Zde mi chybí to napětí,to tajemno,kdyby alespoň herci byly k něčemu,ale to,co ve scénách předvádějí je katastrofa!!! Jediné co stojí lehce za zmínku je úvodní znělka,ale i tak je to učiněná hrůza-Jidáši,za co nás trestáš?
Rebeca (2003) (seriál)
Sice o ničem,ale dá se to. Hlavní hrdinka je jako vždy hodné a pracovité děvče,hlavní hrdina je sympaťák,no a hlavní potvora je mnohem hezčí než ta "chudinka" Rebeca. Gaby Espino se celkem snažila,takže 3*!
Nespoutaný anděl (2008) (seriál)
Hrůza! Hlavní hrdinka je jakousi lacinou imitací dívčiny Milagros ze slavného Divokého anděla. Jsem znechucená na nejvyšší míru.0%
El Fantasma de Elena (2010) (seriál)
Dle mého názoru skvěle natočený mysteriózní seriál. I výkon Segunda Cernadase mě mile překvapil a Elizabeth Gutiérrez je vynikající jako vždy. 100%