Poslední recenze (11)
Darwinova noční můra (2004)
Katastrofálna estetická stránka film, PIUSSIzmus - celá audiovizuálna stránka zanedbaná, film sa striktne zameriava iba na obsah (čo nieje vôbec zlá idea, obviously ale tak všetko má svoje medze). Z filmu si pamätám asi tri zábery zo snahou o kompozíciu. Každopádne výpovede sú naozaj silné.
Bódhisattva v Petržalke (2011) (studentský film)
Zatiaľ najlepší film od Kuhna (konečne nezapodieva tak zlou muzikou ako je rap). Prekvapivo prirodzené, dobre vymyslené no a teda tak trošku sa snaží podobať scéne z Pulp Fiction (a podobný pocit z toho aj ide).
Black Metal Veins (2012)
Dobrý začiatok ale potom to už priamo úmerne s minutážou ide dole vodou. Zbytočne dlhé, monotónne a po čase nudné. S muzikou to má spoločné len málo ( už len podľa názvu som očakával viac) je to len taká omáčka. Je to sonda do komunity feťákov počúvajúcich black, treba podotknúť ,že niektoré ich výpovede boli naozaj silné.