Recenze (29)
Matrix (1999)
Matrix je trošičku zložitejší, ale keď sa poriadne zamyslíte určite všetko pochopíte a pochopíte aj to, že Matrix je proste úžasný Sci-Fi film.
Smrtonosná past (1988)
Tak tomuto sa hovorí ten pravý akčný film! V podaní Bruceho Willisa sa kvalita filmu zvyšuje o milión percent. Nenapadá ma viac slov, ale napadajú ma iba dve slová a to je výborný film.
Zlo (2012)
Nechcel som napísať komentár ešte pred tým ako si pozriem Paranormal Activity, no po prezretí Paranormal Activity som jednoznačne na Slovenskej strane. Peter Bebjak výborne vystihol "to ZLO" a určite som sa viac bál ako u Paranormal Activity. Herci svoje role zvládli na jedničku. Na strachu sa podieľal aj dosť strašidelný dom (taký v Amerike nenájdete iba na Slovensku :-D) a taktiež aj slovenské nadávky, ktoré pobavia a zlepšia celú atmosféru filmu. Domácim filmárom dávam plný počet hviezdičiek.
Mlha (2007)
Prezretie filmu som dlho odkladal no po konečnom prezretí mi padla sánka dolu. Osobne som si myslel, že to bude trošku viacej strašidelnejšie, ale určite boli momenty kde som sa bál aj ja. Výborne premyslený film skvelé postavy a dosť nečakaný koniec. Nič iné ako 5 hviezdičiek si samozrejme Hmla nemôže zaslúžiť.
Hotel Transylvánie (2012)
Dobrá rodinná od-dychovka, ktorá veľmi pobaví od malých detí až po dospelých. Príšery, zombíci, upíri a človek? To vôbec nie je zlá kombinácia.
Pot a krev (2013)
Film je aj vtipný, ale aj vážny. Že je tento film natočený podľa skutočných udalostí ma dosť prekvapilo, ale určite by som kvôli tomu nezmenil hodnotenie. Podľa môjho názoru je herecké obsadenie na jednotku. Pot a krv si určite zaslúži plný počet bodov.
Kick-Ass 2 (2013)
Kick-Ass 2 sa dá povedať, že je o úplnom niečom inom ako predchádzajúci diel., a to je len dobre. Opäť vtipný a určite nie zbytočný druhý diel. Film ma určite bavil a určite som pri ňom nezaspal. Nie je to také perfektné ako jednotka, ale 4 hviezdičky si určite zaslúži.
Zdrojový kód (2011)
Neskutočne výbory film.Všetko do detailov premyslené. Skvelé prekvapenie, skvelý príbeh. Podľa mňa nie je k tomu čo povedať Zdrojový kód si zaslúži samozrejme 5 hviezdičiek z piatich!
Alcatraz (2012) (seriál)
Alcatraz mal výborný štart a podľa mňa sa takto skvelo tiahli všetky epizódy. Záhady, výborné scenáre a výborný herci. Škoda toho, že sa pravdepodobne už nedočkáme pokračovania. Seriál hodnotím počtom 4.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Walking Dead hodnotenie som neustále odkladal pretože každá časť a každá nová séria bola proste úžasná. Walking Dead vie byť aj vážny, ale vie taktiež aj dobre pobaviť. Po tretej serii som rozhodol udeliť seriálu plný počet hviezdičiek.