Recenze (137)
První kráva (2019)
Někdo film přirovnal k Mrtvýmu muži. Tak to sedí. Není to sice úplně TOP,ale já byl spokojen. V kině jsme byli tři.
Ztracené království pirátů (2021) (seriál)
Zasčátek vypadal docela dobře ,ale časem se historie začala ohýbat do červené knihovny. Celkem souhlasím s komentářem diccon. Vzhledem k tomu , že toho o této zajímavé historii moc není to je tak na 50%.
Marco Polo - Série 2 (2016) (série)
Po celkem u házející první serii, přišla bohužel druhá , končící tak , že by to hůř nenapsala ani Rosamunde Pilcher.A konec byl úplnej blábol.
Krajina ve stínu (2020)
film si nízké hodnocení nezaslouží. Předpokládám , že většině hodnotících je nepříjemné koukat na negativní obraz české populace. Protože ať si budem co chcem nalhávat , je to film o nás .Jenoim se bojím , že kdyby se měla situace opakovat, dopadne to podobně.
Dámský gambit (2020) (seriál)
Pohádka ,ale krásná.
Bez zvláštních znamení (2020)
Nuda,nuda,nuda.Ač jsem si o sobě myslel,že jsem troch náročnější divák (a celá rodina to o mě tvrdí ) ,zřejmě jsemv páteční večer nebyl YNTELEKTUÁLNĚ vhodně naladěn. Nechal jsem se zmást cenou diváků ze Sundance ,ale tohle doporučuji maximálně kolegovi Verbalovi. Pak si rád přečtu jeho recenzi.Film doporučuje devět z deseti psychiatrů .
Veřejní nepřátelé (2009)
Úplná blbost to nebyla ,ale bylo to studený. Nějak jsem k nikomu nenašel vztah
Každý milion dobrý (2016) (TV film)
Lepšie byť chudý a zdravý ,ako bohatý a nemocný.
Teroristka (2019)
Koukám ,že většina tady hledá nějaký morality. Já jsem se docela pobavil. Absurdno mi nevadí.
Wonder Woman (2017)
Je to pěkná ptákovina.:-)