Recenze (148)
Hezká holka jako já (1972)
Jeden z nejlepších filmů, co jsem za poslední dobu viděla :) jestli budete mít na výběr, určitě se podívejte na film v originále, okouzlí vás nejen nádherná francouzština, ale také překrásná Bernadette Lafont, která tu hubu prostě nezavře :D a i když je svým způsobem trochu zvrácená, nemůžu si pomoct, ale celou dobu jsem jí fandila.. :D
Oči starého Kostelníka (2012) (amatérský film)
Ve filmu je zbytečně hodně sprostých nadávek a násilí (špatnej návod pro dnešní mládež, že se dá každý problém vyřešit násilím - resp. nožem a jinou zbraní, např. hned na začátku, jak vytáhne Araja nůž na Kostelníka). Děj mě moc nezaujal (nemusela tam být ta mafie), ale postava Kostelníka byla fajn :) Dávám 2* za Kostelníka, za snahu natočit celý film a dostat jej až do TV vysílání, a taky za milovanou Karvinou, kde se film natáčel. Jo a taky za hlášku: "Fucking Mosquitoes!", páč ta mě fakt dostala :D
Zmizelá (2014)
Film je hodně napínavej, zápletka je dobře vymyšlená, super předloha! Líbí se mi prolínání příběhu ze strany Nicka i Amy, ale závěr mě trochu zklamal. Na to, jak je film dlouhý, mohl být konec víc propracovanější a ne tak rychle utnut.
Kouzelná romance (2007)
Líbilo se mi spojení animovaných/hraných scén, někdy z toho byla vtipná scénka (např. jak Timothy Spall koukal do hrnce s polívkou a mluvil s animovanou Susan Sarandon a koukal na něj kuchař).. :D ale to zpívání mi přišlo ke konci už otravný, hlavně v podání prince. Jednou vidět stačilo, podruhý bych už asi přepla.. :)
Letní příběh (1996)
Děj filmu je na první pohled o ničem, ale po pár minutách vás příběh okouzlí nádhernou krajinou Bretaňského poloostrova, veselými námořnickými písněmi, zajímavými dialogy, roztomilým (a trochu nerozhodným) Gaspardem a pokud budete koukat na film v originále, tak samozřejmě romantickou francouzštinou :) tenhle film mě utvrdil v tom, že si v létě udělám výlet na Ouessant... Jen doufám, že nebudu mít při rozhodování, s kým tam pojedu, dilema, jako měl Gaspard... :D
Záblesky chladné neděle (2012)
Film je docela napínavej, člověk do poslední chvíle neví, kdo je "na straně dobra" a kdo je "na straně zla", ale dialogy herců se nedají vůbec poslouchat.. I přesto jsem se některým hlodům zasmála, byla to spíš komedie s thrillerovým nádechem :)
Travička zelená (2008)
Na jednu stranu to byla hrozná blbost, ale musím říct, že jsem se u toho hodně nasmála, některý scény a detaily byly fakt povedený :D
Na život a na smrt (2013)
Naprosto skvělý film!!! Nechápu, jak tady někdo může srovnávat kluky z Red Wings s Rambem a podobný kecy, že je film propaganda amerických hochů, kteří bojují a umírají za správnou věc... Kdyby nebyl film založený na skutečných událostech a nevěděla bych nic o Red Wings, tak to taky tak neprožívám. Děj mě od začátku tak upoutal, že jsem všeho zanechala a seděla jsem u televize až do konce. Taky bych chtěla zmínit závěrečné titulky, kde jsou na fotkách skuteční "Men of Operation Red Wings". Přiznám se, že mě dojala hlavně jedna fotka z roku 2010 (ano, ta s Mohammadem Gulabem) :) Je to po dlouhý době film, který ve mně zanechal hlubokou stopu, uvědomila jsem si spoustu věcí, a ještě mi ležel v hlavě hoooodně dlouho...
Dovolená za trest (2014)
Příjemná komedie, krásné prostředí Afriky, vtipné scény a oblíbení herci :) docela těm hercům někdy závidím, co všechno zažijou a kam se všude podívají díky natáčení.. :) Prohánět se po pštrosovi nebo letět vzduchem za autem musí být taky super zážitek :D
Víkend (2005) (pořad)
Jeden z pořadů, ve kterém je vždycky plno zajímavých reportáží. Sice nekoukám pravidelně, ale musím říct, že jsem viděla dost dílů a nikdy jsem se u toho nenudila :)