Poslední recenze (10)
Osamělý jezdec (2013)
Myslím, že se tenhle film dost podceňuje. Všude kolem jsem slyšela samou kritiku. Já to tedy vidím celkem jinak. Díky Johnnymu jsem se nejednou zasmála (ano, opravdu miluji ty obličeje, které dokáže vykouzlit). Tento snímek obsahuje snad vše, co by dobrý film obsahovat měl, alespoň podle mě. Vtip, překvapení (ano, jednu scénu jsem vůbec nečekala), trochu akce, zápletka a nadhled. A že je Depp stejný jako v pirátech.. Proč by nevyužil něco, co umí snad jen on a naprosto briliantně? Kopie Jacka to ale rozhodně není. :)
Velký Gatsby (2013)
Gatsby... Nikdo ho nezná, nikdo o něm nic neví a bum, najednou ho vlastně zná praktický každý a každý ví, kdo to je a jemu vlastně vůbec nevadí, že to všichni vědí, i když se ze začátku neukazoval vůbec. / snad to chápete. To je asi to, co mě na tom celkem udivilo, ovšem zbytek filmu jsem si užila. Asi Vás to nenechá chladným, chvílemi nevíte co si máte myslet, chvílemi zas přemýšlíte nad tím, jaký má toto smysl a proč ten dělá tohle a ten zase tamto. Mé hodnocení je ale především kvůli konci, který mě prostě překvapil, naštval a potěšil zároveň. Takhle vím, že film nezapadne do sbírky filmů, které sice vím, že jsem viděla, ale nedokážu si skoro vzpomenout, co za film to vlastně bylo.
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
No já tedy nevím, podle mě je to celkem rozporuplný díl. Jednička byla naprosto bezkonkurenční, ovšem čím dál tím více prostoru, alespoň mi to tak přijde, zabírající veverka co si prostě nedokáže udržet ořech.. To pardon, ale to mě nebavilo už ze začátku, natož teď, furt dokolečka. Ano chápu, pro většinu lidí je to naprosto bezkonkurenčně nejlepší postava, ale já to už nedokážu ani cítit.