Recenze (717)
Vánoční prázdniny (1989)
Druhý nejlepší díl Griswoldovské ságy. Pořád je to komedie balancující na hraně grotesky, a pořád se jí prolíná rodinná linka. Je to prostě prima komedie pro všechny
Bláznivá dovolená (1983)
Roztomile blboučká komedie, která místama inklinuje až ke grotesce. Není to až tak veselý jako dovolená v Evropě, ale k zasmání to rozhodně je!
Smrtihlav (2017)
Velké množství velkých či ještě větších nepřesností dělá z filmu nekoukatelnou podívanou. Nehledě k tomu, že film měl být o Heydrichovi a o něm je tak první třetina, což je teda taky vlastně jediná část filmu, na kterou se dá aspoň trochu koukat
Terminator Salvation (2009)
Volovina, která mi nikam nezapadá, triky výtečný, ale zmatečný, a do série nezapadající, děj, film dost sráží.
Ďáblův advokát (1997)
Tak tohle se mi zatraceně líbilo a to tak, že strašně moc. Pacino se svou kreací hodně přiblížil Nicholsonovi. Nenudící děj, dvě krásný ženský a skvěle odměřené dávky napětí, tajemna, no prostě bomba!
Hříšný tanec (1987)
Některý písničky nejsou špatný.
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Klasická pohádka. Dá se na ni (na Kuklovou) koukat. Ale jinak je to prostě zase a jenom pohádka ze všemi svými pravidly a klišé.
Saturnin (1994)
Výtečná lehká komedie s excelujícím Oldřichem Víznerem, který lehce zastiňuje ostatní herce, kteří, ale také podali úžasný výkon. Takhle nějak si představuji lehkou nenáročnou (ale přitom skvělou komedii)
Zahradnictví: Rodinný přítel (2017)
Dobrá podívaná, moc mile mně překvapil Ondřej Sokol, kterého jsem měl až do teď za otlemeného klauna, tím jak se s touto ovážnou rolí popasoval. Nevím co se mi na filmu vyloženě líbilo, asi ta atmosféra sounáležitosti a téměř až klidu navzdory tomu v jakém období sem film odehrává. Malinkomně překvapil Fingerův návrat, ale bez něj by film vlastně ztratil hlavní dějovou linku. Hodně kladných bodů za úžasně skvěle maloměstskou Remundovou. Hodně záporných bodů za Sokolovo konec, ten mi přišel dost výrazně urychlenej, jako kdyby tvůrci nevěděli co s ním.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Moje oblíbené pokoukání, krásná Keira, úžasně nehrdinský hrdina, krásné triky, solidní příběh. Prostě paráda!