Recenze (46)
Podnikavá Joy (2015)
Skvělá Jennifer Lawrence v řekněme OK drama-komedii. Film nijak nenadchnul ale ani nezklamal.
Jeruzalém: Brána do pekel (2015)
Pár dobrých momentů a vcelku vpohodě využitý typ natáčení kdy celý děj sledujeme pomocí "chytrých" brýlí. Jinač takový slabší průměr.
Krajinou domova (2014) (seriál)
Velice pěkný dokument o české krajině s úžasným mluveným a hudebním doprovodem.
Identity (2012)
Pěkně provedený kraťas s hlubokou myšlenkou. Stojí za to shlédnout. https://www.youtube.com/watch?v=ikGVWEvUzNM
The Alchemist's Letter (2015)
Nádherný kraťas, který diváka uchvátí svou animací i příběhem. Skvělý výběr herců pro vyprávění. Jednoduše krása, která vás donutí se zapřemýšlet nad tím co je vlastně důležitější.
Elefante (2011)
Zajímavý, pěkně provedený snímek u kterého si člověk trochu zapřemýšlí.
White with Red (2013)
Naprosto nezajímavý snímek. Začátek dobrý, zbytek nuda.
Modern Educayshun (2015)
Zajímavý snímek u kterého jsem ovšem nepochopil myšlenku a nemůžu tak hodnotit jinak.
The Rose of Turaida (2013)
Nádherně na animováno s krásnou hudbou v pozadí, která tomu dodává historicko-fantastický nádech. Jediné co mi to trochu kazilo byl přízvuk vypravěčky ale to lze v klidu překousnout.
Johančino tajemství (2015) (TV film)
Slovenská pohádka vydávaná Českou Televizí za českou (Teda skoro. alespoň tam napsali Česko-Slovenská ale měli tam spíše napsat Slovensko-Česká). Velice špatně nadabovaní slovenští herci a nepříliš povedený scénář. Kdyby to alespoň nechali ve slovenštině a nedabovali to tak by to možná bylo i lepší (moc herce neznám, nevím jak hrají potažmo mluví).