Recenze (32)
Maxinožka (2017)
Šikanovaný adam se vydá na dobrodržnou cestu, po stopách svého ztraceného otce a pomalu zjišťuje že s ním není něco v pořádku a že svého otce nehledá sám, na této výpravě zjistí že jeho táta je, Yetti a že oba dva jsou v nebezpečí. Vcelku dobrá animace a upoutávající příběh se skvělými gegy. 4/5
Železná srdce (2014)
Skvělí film, popisující jak to bylo v druhé světové válce těžké a je vidět jak se časem lidi válkou lámou a válka je mění... Ukazuje se tam i nenávist Američanů vůči Němcům, chování častokrát totálně nezkušených zelenáčů se časem, až neuvěřitelně změní, ale bohužel k horšímu po tom co jim dojde, jaké hrůznosti Němci dovedou. Doporučuji.
Mlha (2007)
Skvělý film, s nadsázkou i s dobrým koncem. Skvělý a nápaditý, do detailu promyšlený, když se na to koukáte je to jako by jste šli krok po krůčku do schodů a začíná vám to všechno dávat smysl a zapadat do ssebe .Thomas Jane zahrál co měl... Film hodnotím 5/5
Vlk z Wall Street (2013)
Pokud chcete opravdu dobře zabít tři hodiny, tak doporučuju tenhle film, jeden z mích nejoblíbenějších. V tomhle filmu jde vidět jak člověk dokáže zblbnout z toho když má až moc peněz a zjistíte že o ty peníze se dá i rychle přijít. Pořád mě mrzí, že DiCaprio nedostal oscara právě za tenhle film. 5/5
Návštěvníci 3: Revoluce (2016)
Předchozí dva díly se mi líbily, nevím jestli to bylo tím že jsem byl malí a nebo protože se to líbilo mému taťkovy, ale prostě to byl jeden z mích oblíbených filmů a když jsem zjistil že vyjde další díl, tak jsem ho prostě musel vidět, po tom co jsem ho ani nedokoukal protože mě zklamal jsem šel rovnou napsat tuto recenzi 25%
Kimssi pyoryugi (2009)
Super příběh! Jde vidět rozdíl mezi tímto filmem a filmem z Hollywoodu... Tento film byl dost zajímavý už jen kvůli nápadu na tento super příběh... Příběh je vymyšlený do detailu... Mohu jen doporučit! A mimochodem neskákejte z mostů!
Divoké historky (2014)
Jednoduše řečeno, bomba kterou jsem ani nečekal! Opravdu mě to zaujalo, tento styl byl opravdu zajímavý... Mohu jen doporučit, na to že nejsem zvyklí na filmy z této země, tento film byl vtipný a zároveň dokázal překvapit, povídky byly tak dobré, že ani nevím jak někdo takovou super, pitomost může vůbec vymyslet! Chválím všechny kteří se na tomto projektu podílely! U tohoto, ani nemusím říkat, že to lepší být ani nemohlo! 6/5
Vodonoš (1998)
Průměrná Sandlerovka, která mě jako vždy pobavila, ale myslím si, že film, je opravdu, dá se říct, průměrný a proto dávám ,to co dávám... :D
Perfektní den (2015)
Podle mého názoru se v tomto filmu naučíte i trochu nové kultury, občas je to i vtipné, ale občas drastické a jindy zase smutné, film se mi líbil a proto hodnotím, jak hodnotím....
Choking Hazard (2004)
Dle mého názoru, je to ztracený čas, koukat na něco takhle trapného, nudného a to je co říct, mám rád skoro všechny zombie filmy, ale tohle je hrůza.... Je to strašně amatérské.... ODPAD!