Recenze (9)
Malá mořská víla (1976)
No moc jsem to nepochopil a teda nic moc nějak asi tak na konci tam víla šla do moře a najednou se z jejich nohou objevovala krev ale nevím proč. :(
28 dní (2000)
Tak jako dobrej film no.
VyVolení (2005) (pořad)
Jako dobrej pořad.
Mistr Manny (2006) (seriál)
No tak narovinu fakt hrozný to je snad nejhorší seriál jakej jsem kdy viděl a nechápu proč tam jako mluvý anglicky.
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Dobrý zatím asi nejlepší díl.
Drsňačky (2013)
No sprostý to bylo ale dobrý.
Muž z oceli (2013)
Já zas tak na ty Supermany nejsem ale tenhle film byl prostě boží zajímavá hudba a taky dobře udělaný.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Tak takhle dobrej film jsem ještě neviděl epický hlášky a hlavně herci si tady pořádně zahráli prostě super.
Já, padouch 2 (2013)
No první díl teda byl možná o trošku lepší dvojka se mi nezdála tak vtipná ale ušlo to.